زیرا ارتباط مستقیم با مخاطب جواب میدهد!
ازگذشته بازاریابی مستقیم بهترین شیوه برای فروش محصولات، خدمات و ارتباط با مشتریان بوده است، دیگر روشها از قبیل پخش آگهی و پست الکترونیکی کارساز نیست و یا راهکارهای پرهزینه تری از قبیل تبلیغات روزنامه ها و رسانه جمعی به قدر هزینه های آنها اثر گذار نمی باشد. اکنون پیام کوتاه جزء بهترین راهکارها برای ارتباط با مشتریان فعلی و ترغیب مشتریان بالقوه می باشد، دلیل خیلی ساده است، زیرا همه کسانی که مشتریان شما می باشند و یا به صورت بالقوه می توانند مشتری شما گردند، به تلفن همراه دسترسی دارند. سامانه پیام کوتاه پرداد به شما این امکان را می دهد که با سادگی این ارتباط موثر را با مشتریان خود برقرار نمایید.
هتل ها می توانند…
کیفیت خدمات خود را با ارسال یک پیامک قدردانی و تشکر پس از خارج شدن مسافر از هتل، ارتقاء دهند، آنها همچنین می توانند در صورتیکه مسافر وسیله را در هتل جا گذاشته باشد، آن را با پیامک مطلع نمایند.
آژانس های مسافرتی…
با استفاده از پیامک می توانند مشتریان خود را از پیشنهاد های ویژه و جدید مطلع نمایند، حتی این پیامک ها می تواند طبق علاقمندی مشتریان ارسال گردد. همچنین با پرسش یک سوال { شما سفر به کدام کشور را دوست دارید؟ (۱-ترکیه) (۲-تایلند ) } و دریافت پاسخ آن علاقمندی های مشتریان خود را یافته و در فرصت مناسب تورها و خدمات مرتبط را به آنها ارائه نمایند.
رستوران های واقع در مراکز خرید…
می توانند مشتریان منتظر خود را به جای انتظار در رستوران، با ادامه خرید در مرکز خرید خوشحال نمایند. یک پیامک آنها را از اینکه سفارش آنها آماده تحویل گردیده است مطلع خواهد نمود.
کتاب فروش ها می توانند…
با جمع آوری یک پایگاه داده ای از مشتریان و علاقمندی های آنها،با استفاده از یک پیامک آنها را از آخرین کتاب های چاپ شده در حوزه علاقمندی ایشان مطلع نمایند.
بوتیک ها می توانند…
با جمع آوری تاریخ تولد مشتریان خود، با ارسال یک پیامک تبریک و پیشنهاد یک تخفیف در روز تولد آنها، علاوه بر افزایش فروش خود مشتریان خود را نیز خوشحال نمایند و یا مشتریان خود را از حراجی و حتی رسیدن اجناس جدید مطلع سازند.
شرکت های خدماتی کوچک می توانند…
با یک پیامک مشتریان خود را از آماده بودن سفارش مطلع نمایند.
پزشکان می توانند…
با استفاده از یک پیامک بیماران خود را از وقت ویزیت یا برنامه پزشکی مطلع نمایند.
مدیران می توانند…
قبل از جلسات خود یک پیامک کوتاه شامل اطلاعاتی از قبیل موضوع، زمان و آدرس محل برگزاری جلسه را به مدعوین جلسه ارسال نمایند و یا آنها را از کنسل شده جلسه آگاه نمایند.
مدارس و آموزشگاه ها می توانند…
دانشجویان و دانش آموزان را با ارسال پیامک از روز امتحان و همچنین روز ثبت نام و تاریخ شروع ترم جدید آگاه سازند. و یا با یک پیامک اولیاء محصلان را از یک وضعیت اضطراری، یک جلسه و … آگاه نمایند.